Η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας παρουσίασε για 15η συνεχή χρονιά την Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου, τα ενδιαφέροντα συμπεράσματα της οποίας κατέδειξαν για ακόμη μία φορά τη σημαντική συμβολή του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών στην επιστημονική τεκμηρίωση των θέσεων της ΕΣΕΕ. Η εφετινή Έκθεση, η οποία εκπονήθηκε από το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ), εμπεριέχει μία σειρά από σημαντικά ευρήματα σε ό,τι αφορά στην κατάσταση του ελληνικού εμπορίου και τις προβλέψεις των ελλήνων εμπόρων για το μέλλον των επιχειρήσεών τους.
Το Προεδρείο της ΕΣΕΕ επέδωσε το πρωί της ίδιας ημέρας την Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου 2015 στον αξιότιμο Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλο, ο οποίος έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις θέσεις και τις προτάσεις του ελληνικού εμπορίου.
Στην ομιλία του ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης ανέδειξε τα 7 πεδία παρέμβασής της για το επόμενο διάστημα και επεσήμανε ότι η «Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου για το 2015» θα είναι το εφαλτήριο για μία νέα προσέγγιση του οικονομικού προβλήματος, που θα λαμβάνει υπ’ όψιν τη μικρομεσαία επιχείρηση και θα διανοίγει την αναπτυξιακή προοπτική του μέλλοντος. Ο κ. Βασίλης Κορκίδης, με την ευκαιρία της εκδήλωσης επισήμανε τη σημαντική, για πάνω από μία εικοσαετία, παρουσία και συνάμα πολυδιάστατη συνεισφορά της Συνομοσπονδίας στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας.
Ειδικότερα, έδωσε έμφαση στις άκρως ευεργετικές, αναληφθείσες κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, πρωτοβουλίες της ΕΣΕΕ όπως εκείνες που αφορούν τη συνεργασία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος αλλά και τη συνεργασία με το χρηματοπιστωτικό όμιλο της Eurobank. Απώτερος στόχος των παραπάνω συνεργειών είναι αφενός η προφύλαξη του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου της χώρας αλλά και των καταναλωτών από φαινόμενα διαδικτυακής απάτης, μέσω της εφαρμογής «FeelSafe» και αφετέρου η δυνατότητα ταυτόχρονης εφαρμογής ηλεκτρονικών πωλήσεων από τις μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις, χωρίς κανένα κόστος, μέσω των υπηρεσιών E–commerce. Παράλληλα, η εξοικείωση του εμπορικού κόσμου με τις νέες μεθόδους αποδοχής πληρωμών και πραγματοποίησης πωλήσεων (POS), βασικών παραμέτρων του νέου ψηφιακού οικονομικού περιβάλλοντος, συνιστούν στην ουσία τη διαδικασία μετάβασης σε μία νέα εποχή, γεγονός για το οποίο η Συνομοσπονδία δεν μπορεί αλλά ούτε επιθυμεί να αγνοήσει. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Κορκίδης παρουσίασε την πρωτοβουλία «eμπόριο» η οποία συνιστά ένα πιλοτικό πρόγραμμα δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε κάθε Μμε εμπορική επιχείρηση, πέρα από τη φυσική της βιτρίνα, να δημιουργήσει και την «ψηφιακή» της βιτρίνα.
Eπισυνάπτονται οι βασικές διαπιστώσεις της Ετήσιας Έκθεσης Ελληνικού Εμπορίου για το 2015.
Σχετικά Αρχεία: