Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας πλατφόρμαςγια τους πληγέντες από την πανδημία, που έχασαν τη ρύθμιση των 100 και 120 δόσεων, από τον Μάρτιο έως και τον Νοέμβριο, όπως ανακοίνωσε η ΑΑΔΕ. Μέσω του myBusinessSupport, οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση επανένταξής τους:
· στο ίδιο καθεστώς ρύθμισης
· με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις
· για την υπολειπόμενη οφειλή και
· για τις δόσεις, που απομένουν
Tι πρέπει να κάνουν οι πολίτες;
Για την επανένταξη στις ρυθμίσεις, πρέπει:
· Να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση
· Να καταβάλουν, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020, τη δόση Δεκεμβρίου 2020
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η καταβολή της δόσης Δεκεμβρίου πρέπει να γίνει σε πίστωση της Ταυτότητας Ρυθμισμένης Οφειλής (Τ.Ρ.Ο), αποκλειστικά με έναν από τους δύο πιο κάτω τρόπους:
· μέσω web–banking, ή
· σε υποκατάστημα στην τράπεζά σας, μόνο αν δεν είναι δυνατή η καταβολή μέσω web–banking
Χρονοδιάγραμμα επανένταξης
Η επανένταξη των οφειλετών στις ρυθμίσεις γίνεται την επομένη εργάσιμη από την ημέρα παραλαβής του σχετικού αρχείου των τραπεζών από την Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΔΗΛΕΔ) της ΑΑΔΕ.
Η ΓΔΗΛΕΔ θα εκκινήσει τη διαδικασία του σχετικού ελέγχου στις 21 Δεκεμβρίου 2020.
Για πληρωμές, που θα γίνουν στις 31 Δεκεμβρίου 2020, η επανένταξη θα ολοκληρωθεί έως και την Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2021.
Στη συνέχεια, στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση, στο myTAXISnet, θα επικαιροποιηθεί η εικόνα της ρύθμισης (δόσεις, ποσά, ημερομηνίες καταβολής).
Διευκρινίζεται ότι οι αιτήσεις επανένταξης ρυθμίσεων στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων (ν. 4469/2017) πραγματοποιούνται στην Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (Ε.Μ.ΕΙΣ.) της ΑΑΔΕ.
Περισσότερα, στο myBusinessSupport.