Η συνολική αξία της αγοράς καλλυντικών (σε τιμές χονδρικής) αυξήθηκε κατά 1,3% το 2016 σε σχέση με το 2015.
Τα προϊόντα περιποίησης δέρματος κάλυψαν το 54% της συνολικής αξίας της εγχώριας αγοράς καλλυντικών το 2015 και ακολούθησαν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών με ποσοστό 29%.
Ο κλάδος των καλλυντικών στην Ελλάδα περιλαμβάνει σημαντικό αριθμό επιχειρήσεων (παραγωγικών, εισαγωγικών), η πλειονότητα των οποίων ασχολείται με περισσότερες από μία κατηγορίες προϊόντων. Μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των καλλυντικών προϊόντων συγκαταλέγονται, κατά κύριο λόγο, οι τιμές πώλησης των προϊόντων σε συνδυασμό με το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών. Άλλοι παράγοντες που διαμορφώνουν τη ζήτηση είναι οι τάσεις της μόδας, η διαφήμιση των προϊόντων κλπ. Τα παραπάνω προκύπτουν από την τελευταία έκδοση της κλαδικής μελέτης «Καλλυντικά» που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group ΑΕ.
Περισσότερα στοιχεία στο συνημμένο Δελτίο Τύπου.
Σχετικά Αρχεία: